هواساز

هواساز

هواساز

هواساز

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

تولید کننده هواساز

هواساز وسیله ای برای تصفیه هوای مورد نیاز در محیط های سر بسته و سالن های سر پوشیده می باشد. هواساز به طور مثال در سالن های پرورش قارچ و پرورش پرندگان کاربرد بسیار دارد.

شرکت داتیس کار تولید کننده هواساز در ایران می باشد. این شرکت با استفاده از متخصصین مجرب و تکنسین های تولید هواساز در کارخانجات خود ، در تولید محصول با کیفیت در رده های بالا قرار دارد و دارای چندین گواهی نامه ISO می باشد که این گواهی نامه ها نشانگر کیفیت دستگاه هواسازداتیس کار می باشد. فروش هواساز مستلزم تولید حصول با کیفیت می باشد و شرکت هواساز داتیس کار در امر تولید محصول با کیفیت ، با استفاده از دستگاه های تولید هواساز ، و همچنین دانش روز جهانی ، موفق عمل کرده و رزومه درخشان این شرکت گواهی بر این امر می باشد.

شرکت داتیس کار علاوه بر تولید محصول هواساز در تولید محصولاتی چون اکونوپک ، ایرواشر ، یونیت هیتر ، چیلر و چیلر تراکمی ، برج خنک کننده و نوع خنک کننده فایبرگلاس ، کوره هوای گرم ، پکیج زمینی وپکیج یونیت و کولر صنعتی نیز دستی بر تولید دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی