هواساز

هواساز

هواساز

هواساز

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

فروش هواساز

فروش هواساز

هواساز در امور تصفیه هوای سالن های پرورش گیاهان و پرندگان استفاده بسیار دارد. دستگاه هواساز وسیله ای مناسب برای تهویه و تصفیه هوا می باشد که با کمک چیلر می توان هوا را با دما و کیفیت مورد نظر بدست آورد.

شرکت داتیس کار به عنوان تولید کننده هواساز ، در امر خرید و فروش هواساز نیز همچنین فعالیت دارد و در تولید هواساز در بهترین جایگاه در میان شرکت های تولید کننده هواساز قرار دارد. شرکت داتیس کار با داشتن بیش از ده سال سابقه کار و فعالیت در زمینه تولید هواساز و خرید و فروش هواساز ، آماده ارائه هرگونه سفارشات هواساز می باشد. این شرکت با بهره گیری از دستگاه های بروز و تکنولوژی تولید هواساز ، در امر تولید و فروش هواساز های مختلف در ابعاد و مدل های دلخواه مشتری می باشد.

شرکت داتیس کار همچنین در زمینه های تولید محصولاتی مثل اکونوپک ، ایرواشر ، یونیت هیتر ، چیلر و چیلر تراکمی ، برج خنک کننده و نوع خنک کننده فایبرگلاس ، کوره هوای گرم ، پکیج زمینی وپکیج یونیت و کولر صنعتی نیز فعالیت مستمر و درخشان دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی