هواساز

هواساز

هواساز

هواساز

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

هواساز

هواساز

هواساز دستگاهی برای تامین هوای مناسب و سالم در ابعاد بزرگ می باشد. از هواساز در محیط های بزرگ استفاده می شود. در مکان هایی که رطوبت هوا امری مهم و همچنین وجود ذرات در هوا موجب از بین رفتن محصول یا طیور می شود از هواساز استفاده می شود.

شرکت داتیس کار با استفاده از تکنسین های مجرب خود در امر تولید هواساز در ایران ، در امر تولید هواساز و ارائه این محصول پیشتاز بوده و در اقدامی به تشکیل تیم خدمات مشاوره هواساز و تیم فروش هواساز کرده است. این گروه ها برای جلب رضایت مشتریان هواساز و ارائه خدمات مختلف در رابطه با هواساز به مشتریان تشکیل شده اند. شرکت داتیس کار شرکت تولید کننده هواساز در راستای سیستم مشتری مداری حاکم بر قوانین شرکت ، صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان هواساز را در نظر گرفته و در عملی خلاقانه این گروه ها را تشکیل داده است. هواساز در امر تولید هوای سالم و پاکیزه در سالن های پرورش قارچ و پرورش پرندگان بسیار مورد اهمیت قرار می گیرد.

شرکت داتیس کار به عنوان شرکت تولید کننده هواساز ، آماده تولید محصولات دیگری همچون اکونوپک ، ایرواشر ، یونیت هیتر ، چیلر و چیلر تراکمی ،برج خنک کننده و نوع خنک کننده فایبرگلاس ، کوره هوای گرم ، پکیج زمینی و پکیج یونیت و کولر صنعتی نیز می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی