هواساز

هواساز

هواساز

هواساز

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

هواساز

هواساز

هواساز وسیله ای برای تولید هوای دلخواه با دمای مناسب و رطوبت مورد نظر و مناسب با محیط می باشد. هواساز در تصفیه هوا از ذرات غبار و ریز عمل کرده و در تغییر دمای هوا نیز تاثیر گذار می باشد.

از هواساز در سالن های سرپوشیده و محیط های بسته استفاده می شود. شرکت داتیس کار تولید کننده انواع هواساز در ابعاد و تعداد دلخواه مشتریان ، آماده ارائه دیگر خدمات دستگاه هواساز چون مشاوره هواساز و خدمات پس از فروش هواساز می باشد. این شرکت در زمینه مشاوره هواساز دارای تیم مشاوره مجرب در امر هواساز می باشد که این تیم تشکیل شده از مهندسین هواساز و تکنسین های با تجربه در امر هواساز می باشد که این مهندسین و تکنسین ها در امر مشاوره و روانشناسی تبحر داشته و در راستای سیستم مشتری مداری حاکم بر داتیس کار ، به ارائه خدمات مشاوره رایگان در امر خرید دستگاه هواساز می پردازند.

شرکت هواساز داتیس کار در زمینه تولید محصولاتی مثل اکونوپک ، ایرواشر ، یونیت هیتر ، چیلر و چیلر تراکمی ، برج خنک کننده و نوع خنک کننده فایبرگلاس ، کوره هوای گرم ، پکیج زمینی و پکیج یونیت و کولر صنعتی نیز در عرصه تولیدات صنعتی حضور دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی