هواساز

هواساز

هواساز

هواساز

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

هواساز

هواساز

هواساز وسیله ای ساده اما پر کاربرد است که در زمینه تولید هوای مناسب و سالم برای سالن های پرورش قارچ و پرندگان و حتی دام مورد استفاده قرار می گیرد.اگر به عنوان مدیر یک سالن پرورش قارچ یا به عنوان یک پرورش دهنده پرندگان به دنبال وسیله ای برای تصفیه هوای محیط خود هستین ، تیم مشاوره داتیس کار هواساز را به شما معرفی میکند. هواساز وسیله ای بسیار مناسب و قیمت هواساز در شرکت داتیس کار بسیار مرقوم به صرفه می باشد.

نحوه عملکرد هواساز بدین صورت است که هوا توسط فن وارد دستگاه هواساز شده و با گذشتن از فیلتر فلزی ذرات درشت آن جدا شده و سپس با گذشتن از فیلتر های بوروسیلیکات هواساز ذرات ریز غبار ، در اندازه های میکرون ، جدا شده و هوای بدون غبار و سالم توسط هواساز وارد محیط می شود. اگر نیاز به تغییر در رطوبت هوا باشد ، آبفشانک یا اسپری آب موجود در هواساز با اسپری آب به صورت ذرات بسیار ریز به هوا رطوبت آن را افزایش می دهد. اجرا و فروش هواساز یکی از بهترین عملکرد های شرکت داتیس کار می باشد.

شرکت داتیس کار شرکت تولید کننده هواساز در ایران می باشد که در زمینه تولید و فروش دیگر محصولات نظیر اکونوپک ، ایرواشر ، یونیت هیتر ،چیلر و چیلر تراکمی ، برج خنک کننده و نوع خنک کننده فایبرگلاس ، کوره هوای گرم ، پکیج زمینی و پکیج یونیت و کولر صنعتی نیز فعالیت دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی