هواساز

هواساز

هواساز

هواساز

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

فروش هواساز

فروش هواساز

در سالن های پروش قارچ و همچنین در سالن های پرورش پرندگان از هواساز به عنوان وسیله ای برای تولید هوای مطبوع و سالم استفاده می شود.هواساز وسیله ایست که با فیلتر های فلزی و فیلتر های بوروسیلیکات که به تصفیه هوا از ذرات ریز و درشت می پردازد. دستگاه هواساز وسیله ی مناسبی برای تولید هوای سالم در محیط های سر بسته می باشد.

همچنین هواساز با استفاده از آبفشانک ، که قطرات آب را در اندازه های بسیار ریز به هوا اسپری کرده و رطوبت هوا را افزایش داده و همچنینهواساز با کمک گرفتن از کویل های گرم و سرد به تغییر دما می پردازد. شرکت داتیس کار تولید کننده انواع هواساز در ایران می باشد که با استفاده از تیم فروش هواساز خود نیاز بازرا های داخلی و خارجی را شناسایی کرده و خط تولید هواساز خود را بروز رسانی کرده و زمان تولید هواساز مورد نیاز مشتریان را کاهش داده است. شرکت داتیس کار شرکت هواساز در همین راستا موفق به دریافت گواهی نامه های ISO در زمینه تولید هواساز با کیفیت و همچنین مشتری مداری در سال های متمادی شده است. مشتریان مجرب و عظیم این شرکت گواه کیفیت محصول هواساز و دیگر محصولات این شرکت می باشند.

شرکت داتیس کار شرکت تولید کننده هواساز در زمینه تولید محصولات دیگر اکونوپک ، ایرواشر ، یونیت هیتر ، چیلر و چیلر تراکمی ، برج خنک کنندهو نوع خنک کننده فایبرگلاس ، کوره هوای گرم ، پکیج زمینی و پکیج یونیت و کولر صنعتی نیز فعالیت دارد.

نظرات (۱)

با سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیز
مطلب بسیار جالب و زیبایی بود . خوشحال میشم به سایته منم سری بزنی
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی