هواساز

هواساز

هواساز

هواساز

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

هواساز

هواساز

اگر به دنبال وسیله ای برای تولید هوای سالم در محیط سرپوشیده خود می گردید ما هواساز را به شما پیپشنهاد می کنیم. هواساز به عنوان وسیله ای ساده اما موثر در امر تولید هوای سالم و مناسب برای محیط های پرورش قارچ و پرندگان می باشد که استفاده از هواساز بسیاری از مشکلات میکروب زدایی را برطرف کرده به راحتی می توان به وسیله هواساز رطوبت هوا را تنظیم کرده و همچنین دمای هوا را مناسب با محیط خود به دست آورد.

دستگاه هواساز دستگاهی ست که بر سر راه چیلر یا هر گونه گرماساز و سرماساز دیگر قرار می گیرد تا هوای سالمی را به داخل محیط بفرستد. شرکت داتیس کار ، تولید کننده هواساز ، در امر تولید این محصول از مرغوب ترین مواد استفاده کرده و دستگاه های تولید هواساز بروز داتیس کار در کوتاه ترین زمان ممکن هواساز مورد نظر مشتری را تولید می کند. قیمت هواساز تولید شده توسط شرکت تولید کننده هواساز داتیس کار ، بسیار مناسب بوده و داتیس کار تلاش کرده است تا در کاهش هزینه ها موفق ظاهر شود.

شرکت داتیس کار تولید کننده هواساز و انواع محصولات دیگر اکونوپک ، ایرواشر ، یونیت هیتر ، چیلر و چیلر تراکمی ، برج خنک کننده و نوع خنک کننده فایبرگلاس ، کوره هوای گرم ، پکیج زمینی و پکیج یونیت و کولر صنعتی نیز می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی